Jak zdobyć certyfikat?

Kolejne etapy uzyskiwania certyfikatu

Etapy uzyskiwania certyfikatu

Poniżej przedstawiamy kolejne kroki dla osób chcących uzyskać certyfikat ICDL (ECDL).

 

1.

Wybór ceryfikatu

Zanim zaczniesz zdawać egzaminy, najpierw musisz wybrać certyfikat, który Cię interesuje.
Do wyboru masz całą gamę certyfikatów, opisaną w głownym menu (Pozycja „Lista certyfikatów”).

2.

Zakładanie konta w systemie

Założenie konta w systemie eECDL.pl jest bezpłatne i może to zrobić każdy kto posiada aktywny adres e-mail. Każdy kandydat ma obowiązek założyć konto przed przystąpieniem do egzaminów. Za pomocą tego konta można:

  • Zapoznać się ze statystykami ECDL
  • Znaleźć najbliższego Koordynatora Regionalnego, Centrum Egzaminacyjne lub Laboratorium
  • Odczytać wyniki zdawanych egzaminów
  • Opłacić i zaplanować egzamin
  • Wygenerować potwierdzenie zaliczenia egzaminu(ów) (tylko ECDL Core/Start)

Konto możesz założyć przechodząc na stronę systemu pod adresem www.eecdl.pl

3.

Opłata za egzamin

Płacisz przez system egzaminacyjny! Nic prostszego:

  • zaloguj się do systemu (www.eecdl.pl), następnie wejdź w MENU -> wybierz egzaminy, które Cię interesują
  • przejdź do ZAPŁAĆ ZA EGZAMIN
  • przejdź do strony serwisu płatności (platnosci.pl) i wybierz sposób zapłaty
  • kupon, który otrzymasz na swój adres mailowy zabierz ze sobą na egzamin

Jeśli posiadasz voucher na egzaminy ECDL:
przed podejściem do egzaminu koniecznie zgłoś ten fakt do Polskiego Biura ECDL wysyłając na adres biuro@ecdl.pl następujące informacje:

  • numer Twojego vouchera
  • numer PESEL
  • napisz, który moduł wybrałeś
  • wyślij pocztą voucher na adres naszego biura (PB ECDL, 00-394 Warszawa, ul. Solec 38 lok. 103)

Pamiętaj, że jeśli masz ważną legitymację szkolną, studencką lub jesteś emerytem 60+ z legitymacją emerycką obowiązują Cię ceny ulgowe.

4.

Ustalenie terminu egzaminu

Skontaktuj się z jednym z naszych partnerów, w celu ustalenia miejsca i terminu egzaminu. Masz możliwość skontaktowania się z: